سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترین بندگان نـزد خداوند، سودمندترینشان نسبت به بندگان است و پایبندترینشان نسبت به گزاردن حقّش ؛ کسانی که خداوند، کار نیک و به جا آوردنش را محبوبشان ساخته است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 

ارتش رژیم صهیونیستی به ساکنان شهرک صهیونیست نشین سدیروت وروستاهای اطراف نوار غزه دستور داد تا فورا به پناهگاه ها بروند وتا اطلاع ثانوی از آن خارج نگردند.

 رادیو ارتش رژیم صهیونیستی با اعلام این بیانیه تاکید کرد : تحلیلگران نظامی ارتش بیم آن دارند که در واکنش به هدف قرار گرفتن ناوگان شکست محاصره غزه وکشته وزخمی شدن ده ها نفر، طی چند ساعت آینده تمامی شهرک های اطراف نوار غزه در معرض حملات موشکی گسترده گروه های مقاومت فلسطینی قرار گیرند.


نوشته شده توسط عزراییل 89/3/11:: 7:57 عصر     |     () نظر

درپی ایجاد یک صفحه با هدف اهانت به پیامبر اعظم (ع) در شبکه اجتماعی فیس بوک، گروهی از جوانان مسلمان پاکستان از لاهور، پایگاه اینترنتی "ملت فیس بوک" را راه اندازی کرده تا 6/1 میلیارد مسلمان را در تعامل با هم قرار داده و مقدسات مسلمانان را از شر اهانت درامان بدارد.
ادامه مطلب...

کلمات کلیدی: ملت فیس بوک، فیس بوک

نوشته شده توسط عزراییل 89/3/11:: 7:47 عصر     |     () نظر

رییس جمهور در دیدار رییس مجلس اندونزی مهمترین مسئولیت مسلمانان و کل بشریت را حمایت از ملت مظلوم فلسطین و حل اشغال این کشور دانست و گفت: امروز کاملا آشکار شده که مسئله فلسطین مسئله عربی یا اسلامی نیست بلکه مسئله جهانی است و رفتار رژیم صهیونیستی در قبال مردم این کشور توهین به کرامت و شرافت همه انسانها است.
ادامه مطلب...

نوشته شده توسط عزراییل 89/3/11:: 9:26 صبح     |     () نظر

عمده کشورهای جهان اقدام اسرائیل در حمله به ناوگان حامل فعالان صلح را محکوم کردند و در این میان برخی از کشورها سفیر اسرائیل را نیز فراخوانده اند.
ادامه مطلب...

نوشته شده توسط عزراییل 89/3/11:: 9:22 صبح     |     () نظر

این هم تیتری که bbc برای این خبر روی سایتش گذاشته:

 


کلمات کلیدی: تیتر جالب سایت bbc

نوشته شده توسط عزراییل 89/3/11:: 9:18 صبح     |     () نظر

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >