سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بنیاد اسلام، دوستی من و دوستی اهل بیتم است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

درپی ایجاد یک صفحه با هدف اهانت به پیامبر اعظم (ع) در شبکه اجتماعی فیس بوک، گروهی از جوانان مسلمان پاکستان از لاهور، پایگاه اینترنتی "ملت فیس بوک" را راه اندازی کرده تا 6/1 میلیارد مسلمان را در تعامل با هم قرار داده و مقدسات مسلمانان را از شر اهانت درامان بدارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیوزمیل، این سایت خصوصی به عنوان شبکه اجتماعی مسلمانان پس از حکم فیلتر فیس بوک از سوی دادگاه پاکستان راه اندازی شد.

چندی پیش در شبکه اجتماعی فیس بوک صفحه ای با عنوان " همه محمد را نقاشی کنند" راه اندازی شده بود، اقدامی که از سوی مسلمانان اهانت به مقدسات و موهن تلقی می شود.

پایگاه اینترنتی ملت فیس بوک به عنوان یک شبکه اجتماعی در توصیف خود آورده است: ملت فیس بوک نخستین سایت شبکه اجتماعی پاکستان است، سایتی که از سوی مسلمانان برای مسلمانان به وجود آمده و در آن از پیروان دلنشین ادیان دیگر نیز استقبال می شود.

این گروه از مسلمانان پاکستانی اعلام کردند افراد حرفه ای 24 ساعت شبانه روز در تلاش هستند تا ویژگی هایی شبکه به فیس بوک برای این شبکه اجتماعی فراهم کنند.

در این شبکه نیز هرکس " دیوار" مجازی در اختیار دارد تا دوستانش نظرات خود را روی آن بنویسند. این سایت همچنین سرویس نامه الکترونیکی، ارسال فایل تصویری، صوتی ، چت و تالارهای گفتگو را نیز فراهم کرده است.

طی چهار روز گذشته بیش از 5400 نفر در این پایگاه اینترنتی ثبت نام کرده اند.

عثمان زهیر رئیس 24 ساله تیم نرم افزار این سایت گفت: ما می خواهیم به فیس بوک بگوییم اگر برای ما دردسر ایجاد کند باید با تبعات آن نیز رو به رو شود.

 شش مهندس پاکستانی متخصص در امور فن آوری اطلاعات، سایت اجتماعی جدیدی را برای مقابله با سایت آمریکایی – صهیونیستی فیس بوک طراحی و راه اندازی کردند.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از منابع خبری، "ملت فیس بوک" سایتی است که قرار است در فضای مجازی اینترنت با فیس بوک صهیونیستی رقابت کند.برپایه این گزارش، مهندسان پاکستانی ابراز امیدواری کردند که 6/1 میلیارد مسلمان جهان عضو این سایت جدید شوند.

این اقدام مهندسان پاکستانی پس از آن صورت گرفت که یک عضو سایت صهیونیستی فیس بوک مسابقه یی را بر روی این سایت در اهانت به پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) برگزار کرد و از سایر اعضای این سایت خواست تا تصویر نبی مکرم اسلام را نقاشی کنند.سازندگان سایت ملت فیس بوک از همه مسلمانان جهان خواسته اند برای مقابله با سیاست هدفمند اهانت به دین مبین اسلام توسط غرب و صهیونیستها عضو این سایت شوند.

گفتنی است پس از اقدام موهن سایت فیس بوک علیه اسلام دادگاه پاکستان دستور فیلتر این سایت را صادر کرد.بر روی سایت جدید ملت فیس بوک نوشته شده است که این سایت اولین سایت شبکه اجتماعی پاکستانی متعلق به مسلمانان است که شهروندان سایر ادیان نیز می توانند در آن عضو شوند".

یکی از طراحان این سایت گفته است که شبانه روز بر روی این سایت جدید در حال فعالیت هستند تا تمامی مزیت ها و تسهیلات سایت صهیونیستی فیس بوک را برای اعضا داشته باشد.سایت جدید ملت فیس بوک دارای صفحه یی با نام آخرین اخبار است که اعضا می توانند نظرات خود را بر روی آن قرار دهند. این سایت همچنین امکان ارسال نامه ، قرار دادن عکس ، فیلم و چت و غیره را برای اعضای خود فراهم کرده است.طی سه روز گذشته ظاهران 4300 نفر عضو این سایت جدید شده اند که اکثرا پاکستانی در سنین 20 سال بوده و زبان انگلیسی را به خوبی تکلم می کنند.


کلمات کلیدی: ملت فیس بوک، فیس بوک

نوشته شده توسط عزراییل 89/3/11:: 7:47 عصر     |     () نظر