سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود : یاد دهید و آسان گیرید و سخت مگیرید [ابن عباس]
تهران - تیم ملی فوتبال کره شمالی با قبول شکست سنگین 7 بر صفر برابر پرتغال از گردونه رقابت های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی کنار رفت.
 
 
به گزارش روز دوشنبه خبرنگار کار گروه جام جهانی ایرنا، دیدار تیم های کره شمالی و پرتغال از گروه هفتم رقابت های جام جهانی 2010 در ورزشگاه "گرین پوین" شهر کیپ تاوون و به قضاوت "پابلو پوزو" از شیلی برگزار شد.
پرتغالی ها که در دیدار نخست خود برابر ساحل عاج به تساوی بدون گل رسیده بودند از ابتدای کار حملات گسترده ای را بر روی دروزاه کره شمالی طراحی کردند تا به یک پیروزی پرگل دست یابند.
این بهترین پیروزی کسب شده برای یک تیم در رقابت های جام جهانی 2010 تا به امروز است که به نام پرتغال ثبت شد.
"رامون میرلس" در دقیقه 29 نیمه نخست، گل اول بازی را برای پرتغالی ها به ارمغان آورد.
در نیمه دوم نیز "سیمائو سابروسا"، "هوگو آلمیدا"، "تیاگو (2 گل)" ، "لیدسون" و کریستیانو رونالدو شش گل دیگر برای پرتغال به ثمر رساندند تا این تیم در پایان به پیروزی قاطع 7 بر صفر دست یابد.
کره شمالی نماینده قاره آسیا که در دیدار نخست خود با نتیجه نزدیک 2 بر یک، مغلوب برزیل شده بود با قبول دومین شکست پیاپی خود از گردونه مسابقات کنار رفت.
در پایان دور دوم از مرحله مقدماتی تیم ملی برزیل با 6 امتیاز در صدر جدول گروه هفتم قرار گرفت، و تیم های پرتغال و ساحل عاج هم با 4 و یک امتیاز دوم و سوم هستند و کره شمالی بدون کسب امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد.

نوشته شده توسط عزراییل 89/3/31:: 6:11 عصر     |     () نظر