سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ثمره دانش، پرستش است . [امام علی علیه السلام]
تهران - عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان این که روز گذشته روز شوم و تاریکی برای مجلس هشتم بود گفت: طرح وقف اموال دانشگاه آزاد با توجه به تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی برعدم دخالت مجلس و شورای انقلاب فرهنگی در امور یکدیگر، زیر فشار لابی نمایندگان دانشگاه آزاد به تصویب رسید.
حجت الاسلام و المسلمین جلال یحیی زاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا در خصوص تصویب طرح وقف اموال دانشگاه آزاد اظهارداشت: بنده طی مدتی که در مجالس هفتم و هشتم بوده ام دو روز کاری صحن علنی را بسیار شوم و تاریک دیدم که یکی از این روزها ، روز تصویب این طرح بود .
وی با یادآوری سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم ورود مجلس به فعالیت های شورای عالی انقلاب فرهنگی و بالعکس تصریح کرد در صورت ارجاع این طرح به کمیسیون فرهنگی به طور قطع نظر رهبرمعظم انقلاب محترم شمرده می شد.
نماینده مردم تفت و میبد با بیان این که وقف اموال دانشگاه آزاد هیچ گونه توجیه عقلانی و شرعی ندارد، خاطرنشان کرد بنده در مجالس هفتم و هشتم شاهد لابی های بسیاری در خصوص لوایح بودم که این طرح ها را تا صحن علنی نیز می کشاند ولی در نهایت متوقف می شد اما این طرح با نفوذ باورنکردنی لابی گران و تحت فشار گذاشتن نمایندگان مجلس بر سر میز صبحانه به تصویب رسید.

نوشته شده توسط عزراییل 89/3/31:: 6:8 عصر     |     () نظر