سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترین دانش آن است که هدایتت را تباه کند . [امام علی علیه السلام]
تهران -نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: نمایندگانی که روز گذشته برخلاف نظر رهبری عمل کرده و در مقابل مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره دانشگاه آزاد، طرح وقف اموال این دانشگاه را تصویب کردند، باید پاسخگو باشند.
 
طیبه صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به مصوبه نمایندگان مجلس در مورد طرح وقف اموال دانشگاه آزاد، گفت: قرار بر این بود اشکالات طرح در کمیسیون آموزش و تحقیقات مطرح شود و سپس به صحن علنی مجلس برود.
نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: متاسفانه رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات بدون مطرح کردن این طرح در کمیسیون، مستقیما این موضوع در صحن علنی مطرح کرد و این موجبات گله‌مندی اکثریت همکاران کمیسیون را فراهم کرد که از این قضیه به شدت ناراحت هستیم.
صفایی ادامه داد این موضوع در حالی صورت گرفت که خود رییس کمیسیون هم بارها و بارها نسبت به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در مواردی که شورای عالی انقلاب فرهنگی ورود کرد مجلس ورود نکند و بالعکس تاکید داشتند، اما متاسفانه این قضیه بسیار با عجله و با حذف کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس صورت گرفت.
نماینده مردم تهران تصریح کرد که اکنون بسیاری از مردم عزیزمان این عملکرد مجلس را که منافات و مغایرت آشکار با فرمان رهبری دارد مورد نقد خود قرار دادند و ما نیز از این نظر عذرخواهی می‌کنیم اما نمایندگانی که در این خصوص رای داده‌اند باید پاسخگو باشند.
نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد نمایندگانی که به بنا به هر دلیلی خلاف نظر رهبری عمل کردند باید هم در مقابل سوگندی که خوردند و هم در مقابل مردمی که به آنها رای دادند پاسخگو باشند.

نوشته شده توسط عزراییل 89/3/31:: 6:7 عصر     |     () نظر