سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند متعال، هرگاه بنده ای را دوست بدارد، روزی اش را به اندازه قرار می دهد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

حبیب محبیان

اخباری درباره ی ورود حبیب به ایران منتشر شده که حبیب برای گرفتن مجوز آلبوم و کنسرت از ارشاد اقدام کرده و  در ضمن این خبر از طرف سخنگوی ارشاد تایید شده است.

اوایل بهمن ماه سال گذشته در برخی سایتها خبر ملاقات رئیس دفتر رئیس جمهور با یکی از خوانندگان لس آنجلسی منتشر شد. خبری که ابعاد وسیعی نیافت و از طرف هیچ مسئولی تایید و یا تکذیب نشد. البته دیدارهای گاه و بیگاه اسفندیار رحیم مشایی با برخی هنرمندان سرشناس اتفاق تازه ای نیست اما خبر دیدار با حبیب محبیان معروف به "حبیب" با سایر اخبار متفاوت بود. اگرچه موضوع دیدار مشایی و حبیب خیلی زود به فراموشی سپرده شد ولی با خبری که امروز به نقل از سایت رضا رشیدپور مجری مطرح رادیو و تلویزیون بر روی سایت تابناک قرار گرفت بار دیگر نگاهها به سوی حبیب و البته مشایی معطوف شد. به گزارش تابناک، رضا رشیدپور امروز خبر از سفر چند باره و بازگشت دوباره حبیب محبیان ملقب به حبیب خواننده و آهنگ ساز مقیم لس آنجلس به همراه خانواده‏اش به ایران داد و مدعی شد او جهت برگزاری کنسرت و ضبط آلبوم جدید خود به ایران سفر کرده و پیگیری‏های لازم در این زمینه را نیز در استودیوهای موسیقی داخلی انجام می‏دهد.

 

به‌گفته رییس دفتر موسیقی ارشاد، حبیب محبیان درخواست خود برای دریافت مجوز انتشار آلبوم را ارائه کرده است. 

علی ترابی در این زمینه گفت: مدتی قبل ایشان برای انتشار یک آلبوم موسیقی در داخل کشور؛ درخواستی برای دفتر موسیقی ارشاد نوشته‌اند، اما صحبتی از برگزاری کنسرت در داخل کشور نبوده است. برای اعطای مجوز به این آلبوم نیز همچون آلبوم‌های دیگر و براساس برنامه اداری؛ مطابق ضوابط عمل خواهیم کرد و درخواست ایشان درحال بررسی است. 

وی در پاسخ به این سوال که علاوه بر ضوابط معمول اعطای مجوز، در این بررسی چه موارد دیگری مورد توجه دفتر موسیقی برای اعطای مجوز است، عنوان کرد: دفتر موسیقی در زمان اعطای مجوز به آلبوم‌ها مشخصا موسیقی و شعر آثار را بررسی می‌کند. البته درخصوص صلاحیت‌ افراد نیز از مراجع ذیصلاح نیز استعلام خواهد کرد. بررسی این آلبوم نیز در چارچوب‌های قانونی دفتر موسیقی انجام می‌شود و روال متفاوتی نخواهد داشت



نوشته شده توسط عزراییل 89/2/30:: 1:35 عصر     |     () نظر