سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هان! بدانید دانشی که در آن اندیشیدن نباشد، خیری ندارد . [امام علی علیه السلام]

 

ولید معلم ضمن اعلام آمادگی کامل کشورش برای همکاری با سایر کشورهای اسلامی و منطقه، بر استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت به وجود آمده برای مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

دبیرشورای عالی امنیت ملی با ارائه پیشنهاد نشست فوق‌العاده وزرای کشورهای عضو کنفرانس اسلامی خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی باید هزینه این جنایت فجیع را در قبال کشورهای آزاد و مستقل که برای رفع محاصره غزه تلاش می‌کنند، بپردازد.

به گزارش ایلنا،سعید جلیلی طی تماسی تلفنی با «ولید معلم» وزیر امور خارجه سوریه ضمن گفت‌وگو پیرامون تهاجم نیروهای رژیم صهیونیستی به کشتی‌های حامل کمک‌های مردمی به غزه خواستار همکاری و هماهنگی کشورهای مستقل برای مقابله با جنایات ضد بشری صهیونیست‌ها شد.

نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در این گفت‌وگو حمله وحشیانه صهیونیست‌ها را نمادی از مخالفت ?? ساله رژیم صهیونیستی و حامی اصلی آن آمریکا با آزادی ملت‌ها دانست.

براساس این گزارش،ولید معلم نیز با اشاره به اقدامات سوریه در این زمینه از جمله درخواست اجلاس فوق‌العاده کشورهای عضو اتحادیه عرب افزود: طی تماسی با وزیر امور خارجه ترکیه، از آنها خواسته است تا با هماهنگی با دبیرکل جلسه‌ای در شورای امنیت سازمان ملل برگزار گردد.

وی ضمن اعلام آمادگی کامل کشورش برای همکاری با سایر کشورهای اسلامی و منطقه، بر استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت به وجود آمده برای مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی تاکید کرد.


نوشته شده توسط عزراییل 89/3/11:: 9:12 صبح     |     () نظر