سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از اخلاق نادان، پاسخ دادن پیش از شنیدن است . [امام صادق علیه السلام]

ناوگان آزادی از سوی یک ائتلاف بین‌المللی

شامل جنبش آزادی غزه، بنیاد کمک‌های انسان دوستانه ترکیه،

 کمپین اروپایی رفع محاصره غزه و چند مؤسسه و نهاد از مالزی،

 یونان و ایرلند در آن شرکت دارند.

منابع خبری از حمله دریایی و هوایی نظامیان رژیم صهیونیستی به ناوگان کشتی های آزادی حامل کمک های انسان دوستانه برای ساکنان نوار غزه، خبر دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از گزارش واحد مرکزی خبر ، شبکه ان تی وی ترکیه روز دوشنبه گزارش داد در درگیری بین نظامیان رژیم صهیونیستی و کشتی های حامل فعالان هوادار فلسطینان و کمک های بشردوستانه به غزه دستکم 16 نفر شهید و پنجاه تن زخمی شدند.
تلویزیون حماس نیز اعلام کرد کماندوهای رژیم صهیونیستی با حمله به ناوگان بین المللی حامل فعالان هوادار فلسطینیان ، تمام کشتی ها را اشغال کردند.
تلویزیون حماس افزود:در این حمله شمار زیادی نیز زخمی شدند و تصاویری از زخمی ها را پخش کرد. همچنین نظامیان صهیونیست اعضای ناوگان آزادی را بازداشت کردند.
رسانه ها و مقامات رژیم صهیونیستی از پخش هر گزارش و خبری درباره این ماجرا خودداری می کنند.شبکه تلویزیونی الجزیره هم به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد تصمیم حمله به ناوگان آزادی را وزیر دفاع رژیم صهیونیستی در یک نشست نظامی اتخاذ کرده است.
ناوگان بین المللی حامل صدها فعال هوادار فلسطینیان و کمک بشردوستانه به غزه بعد از ظهر یکشنبه از قبرس به سمت سرزمین های فلسطینی به راه افتاد.
ناوگان آزادی از سوی یک ائتلاف بین‌المللی شامل جنبش آزادی غزه، بنیاد کمک‌های انسان دوستانه ترکیه، کمپین اروپایی رفع محاصره غزه و چند مؤسسه و نهاد از مالزی، یونان و ایرلند در آن شرکت دارند.


نوشته شده توسط عزراییل 89/3/11:: 9:4 صبح     |     () نظر