سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه دانش می جوید، خداوند روزیش را به عهده می گیرد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

شبکه خبر: مسئولان شبکه ماهواره ای غیر اخلاقی فارسی 1 در تلاش برای نفوذ بر فرهنگ خانواده های ایرانی قصد دارند آن را توسعه دهند .
 رابرت مرداک صاحب صهیونیست شبکه غیر اخلاقی فارسی1 ، قصد دارد 5 شبکه دیگر در کنار فارسی 1 راه اندازی کند .
این صهیونیست سرمایه دار ، بودجه اولیه ای بالغ بر 30 میلیون دلار برای راه اندازی شبکه های فارسی2 ، فارسی3 ، فارسی4 ، فارسی 5 و فارسی6 در نظر گرفته است

یکی از این شبکه ها قرار است با پخش برنامه هایی مخصوص رده سنی کودکان فعالیت هدفمند و مغرضانه خود را در سطح خردسالان پیش ببرد.

در همین حال به گفته کارشناسان ، مسئولان فارسی 1 می کوشند با فرهنگ سازی غلط و عادی سازی مسایل غیر اخلاقی در جامعه مسلمان و متمدن ایران بنیان خانواده را در ایران متزلزل کنند.

رابرت مرداک صاحب فارسی وان یهودی استرالیایی الاصل به سلطان شیطانی رسانه ها معروف است .

وی 60 شبکه تلویزیونی به 13 زبان مختلف دارد و از صهیونیست های قدرتمند دنیا به شمار می رود.

ترویج خانواده های بی سامان و لجام گسیخته ، ترویج و عادی جلوه دادن خیانت خانوادگی ، بی اهمیت جلوه دادن احترام به والدین ، عادی جلوه دادن رابطه خارج از ازدواج ، هویت زدایی از مفهوم خانواده به عنوان کوچکترین واحد اجتماعی مستقل و مؤثر ، عادی جلوه دادن سقط جنین برای دختران ، تعصب زدایی از کانون خانواده و ترویج بی تفاوتی نسبت به حریم خانواده ، ترویج مفهوم زندگی با دیگران به جای ازدواج ، ترویج فمینیسم و کم رنگ کردن نقش مرد  ، مخدوش کردن رابطه فرزندان در خانواده ، ترویج خشونت در جوانان و نوجوانان از طریق پخش موزیک ویدئوهای خاص ، پی ریزی و ایجاد آمادگی ذهنی تفکر شیطان پرستی در نوجوانان و جوانان را از موضوعات این شبکه است .

به نظر می رسد با توجه به هشدارهای مکرر رهبر انقلاب در خصوص جنگ نرم و تهاجم فرهنگی مقابله با این هدف ضد فرهنگی عزم هوشمندانه مسئولان کشور از جمله نهادهای فرهنگی و هنری متعهد را می طلبد.

در همین حال مهندس ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما دیروز در حاشیه نشست جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ، با اشاره به مسئولیت خطیر رسانه در حفظ وحدت ملی و استمرار پیوستگی آحاد جامعه از همه دلسوزان جامعه به ویژه نخبگان حوزوی و دانشگاهی خواست با درک بیشتر این مسئولیت از همکاری و همراهی لازم دریغ نورزند .

ضرغامی شناخت و استفاده از همه ظرفیت های مفید و مباح را برای کارآمدی و اثربخشی بیشتر شبکه های جمهوری اسلامی از جمله ضروریات امروز دانست و تصریح کرد : دشمن تلاش می کند تا مزیت های نسبی خود را در این حوزه ها جستجو کند .


کلمات کلیدی: ماهواره، فارسی 1، جنگ نرم

نوشته شده توسط عزراییل 89/3/8:: 10:52 صبح     |     () نظر