سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در صفت دنیا فرمود : ] مى‏فریبد و زیان مى‏رساند و مى‏گذرد . خدا دنیا را پاداشى نپسندید براى دوستانش و نه کیفرى براى دشمنانش . مردم دنیا چون کاروانند ، تا بار فکنند کاروانسالارشان بانگ بر آنان زند تا بار بندند و برانند . [نهج البلاغه]
معاون رییس ستاد ارتش مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت:اگر توضیحات و هشدار لازم را به اردوغان ندهیم او با اطمینان به نفس بیشتری هر آنچه را که می خواهد، انجام می دهد.
 " اوزی دیان " معاون رییس ستاد ارتش مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی تهدید آمیز گفت که اگر "رجب طیب اردوغان " نخست وزیر ترکیه با ناوگان کشتی های آزادی برای شکستن محاصره غزه عازم این منطقه شود، کشتی حامل او را غرق می کنیم.
   
به گزارش ایرنا أوزی دیان افزود: بروشنی می بگویم اگر قرار باشد کمیته بین المللی حقیقت یاب در خصوص ناوگان آزادی بخواهد گزینه ای را به ما تحمیل کند ما نیز خواهان محاکمه بین المللی اردوغان خواهیم شد.
ادامه مطلب...
نوشته شده توسط عزراییل 89/3/18:: 6:4 صبح     |     () نظر

هلن توماس در اظهاراتی که به صورت مخفیانه در بیست و هفتم ماه مه از وی فیلم برداری شده بود درباره سوال فرد فیلم برداری کننده که گفته بود نظرت راجع به اسرائیل چیست گفت : از فلسطین گم شو بیرون!
خبرنگار کهنه کار آمریکایی صهیونیست ها را به خشم آورد
 
اظهارات هلن توماس خبرنگار کهنه کار آمریکایی درباره دفاع از مردم فلسطین و تخطئه صهیونیست ها موجی از خشم و بهت زدگی را در میان مطبوعات حامی رژیم اسرائیل را در آمریکا برانگیخته است.
 
ادامه مطلب...
نوشته شده توسط عزراییل 89/3/18:: 6:0 صبح     |     () نظر

با ارسال یک پیام تصویری صورت گرفت

http://www.dolat.ir/Images/News/AtachFile/17-3-1389/FILE634115533284625000.wmv

شهرام امیری کارشناس و محقق دانشگاه صنعتی مالک اشتر که سال گذشته در مدینه منوره ربوده شده بود، در یک پیام تصویری از ربوده شدنش به دست نیروهای آمریکا و عربستان پرده برداشت

ادامه مطلب...

نوشته شده توسط عزراییل 89/3/18:: 5:38 صبح     |     () نظر

مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز کشور بدین شرح است.
ادامه مطلب...

کلمات کلیدی: روزنامه، عناوین

نوشته شده توسط عزراییل 89/3/17:: 11:46 صبح     |     () نظر

بر افراشته شدن پرچم امام حسین (ع) در شهرک "مارون الرأس" در مرز لبنان و فلسطین اشغالی به نشانه همبستگی با غزه، موجب وحشت صهیونیست ها شد.   

به گزارش ایرنا از بیروت، شیخ "نبیل قاووق" مسوول حزب الله در جنوب لبنان روز شنبه
نوشته شده توسط عزراییل 89/3/17:: 11:42 صبح     |     () نظر

<      1   2   3   4   5   >>   >