سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شخص راستگو با راستگویی خود، سه چیز را بهدست می آورد : اعتماد، دوستی و شکوه [در دل ها] . [امام علی علیه السلام]

مصطفی محمد نجار وزیر کشور که روز14 خرداد ازجانب سید حسن مصطفوی و محمد علی انصاری مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود د ربیمارستان چمران بستری شد. به گزارش جوان آنلاین وزیر کشور پیش ا ز14 خرداد تحت عمل جراحی سینوس قرار گرفته بود و به توصیه پزشکان معالج بایستی تحت نظر پزشکان قرار می گرفت ولیکن در روز 14 خرداد در حالی که از وضعیت جسمانی مناسبی برخوردار نبود درحرم مطهر حضرت امام(ره) حاضر شد که پس از سخنرانی سید حسن مصطفوی مورد ضرب و شتم وی محمدعلی انصاری قرار گرفت به طوری که بخیه های صورت وی پاره گردید و دچار خونریزی شد. وی پس از حمله این دوتن هم اکنون مجددا دربیمارستان چمران  بستری گردیده است.


نوشته شده توسط عزراییل 89/3/19:: 10:1 صبح     |     () نظر

در پی انتشار اسنادی که موید ربایش شهرام امیری شهروند جمهوری اسلامی ایران توسط سازمان سیا و انتقال نامبرده به آمریکا است ، سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا توسط مدیر کل آمریکای شمالی و مرکزی وزارت امورخارجه کشورمان احضار و اعتراض جمهوری اسلامی ایران به نامبرده اعلام شد.
ادامه مطلب...
نوشته شده توسط عزراییل 89/3/19:: 9:48 صبح     |     () نظر

قهرمان سازی رسانه‌های عربی از ترکیه لائیک برای انتقام از ایران
«الرای»: اکنون مشخص شده، پس از کشورهای عربی که فلسطین را از آن خود می‌دانند، تنها کشوری که از فلسطین و غزه حمایت واقعی می‌کند، ترکیه و مالزی است! و از این پس، ایران نمی‌تواند داعیه ناحق! «ام القری اسلام» را یدک بکشد/ اگر به زعم آنها رهبری کشورهای عربی در مقابله با رژیم صهیونیستی را مصر به عهده دارد، عمق فاجعه خود نمایان می‌شود. اینان از مصری سخن می‌گویند که تا همین هفته پیش با همکاری اسرائیل محاصره غزه را کامل کرده بود و اجازه رسیدن ضروریات اولیه زندگی مردم غزه را از خاک خود نمی‌داد و...
نوشته شده توسط عزراییل 89/3/19:: 9:44 صبح     |     () نظر

تصویر بوسه احمدی‌نژاد بر دست یک پدر شهید در نمایشگاه شانگهای 
 

کلمات کلیدی: احمدی نژاد، پدر شهید، بوسه

نوشته شده توسط عزراییل 89/3/18:: 6:9 صبح     |     () نظر

شبکه سوم سیما از 21 خردادماه اقدام به پخش زنده مسابقات فوتبال جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه پخش زنده این مسابقات از روز جمعه 21 خردادماه با به تصویر کشیدن دیدار آفریقای جنوبی - مکزیک (دیدار افتتاحیه نوزدهمین دوره رقابت‌های جام جهانی) آغاز خواهد شد و تا روز یکشنبه 20 تیرماه با پخش دیدار فینال به پایان می رسد.
ادامه مطلب...
نوشته شده توسط عزراییل 89/3/18:: 6:7 صبح     |     () نظر

<      1   2   3   4   5   >>   >